Obtěžuje vás doma nebo v práci nadměrný hluk nebo vibrace natolik, že vám to způsobuje zdravotní nebo duševní potíže? Můžete se obrátit na nejbližší krajskou hygienickou stanici s podnětem, aby její pracovníci situaci prověřili. Celý postup je detailně popsán na Portálu veřejné správy.
Více v kategorii Hygiena
Doporučené zdroje
-
Podezření na zdravotní potíže související pravděpodobně s konzumací potravin
Máte podezření, že vaše aktuální zdravotní potíže pravděpodobně souvisí s konzumací určité potraviny či s návštěvnou konkrétního stravovacího zařízení? Můžete dát podnět k prošetření na nejbližší krajskou hygienickou stanici. Celý postup je detailně popsán na Portálu veřejné správy.
-
Poskytnutí informace o kvalitě vody pitné a vody určené ke koupání osob
Potřebujete znát jakost pitné vody, kterou používáte nebo hodláte používat? Chcete vědět, zda je bezpečné koupat se ve vaší oblíbené vodní nádrži? Se svým dotazem se můžete obrátit na nejbližší krajskou hygienickou stanici, neboť ta je oprávněna provádět dozor nad zásobováním pitnou vodou nebo dozor nad koupališti, koupacími oblastmi, bazény a saunami. Celý postup je detailně popsán na Portálu veřejné správy.
-
Jak se bránit proti nevyhovujícím potravinám v obchodní síti
Všimli jste si v obchodě či v tržnici potravin či nápojů, které vykazují zjevné nedostatky, jako je plesnivost, prošlá doba použitelnosti apod.? Nejste spokojeni s hygienou prodeje nebo výroby potraviny? Můžete se obrátit na kterýkoli inspektorát Státní zemědělské a potravinářské inspekce s podnětem, aby jeho pracovníci zjednali nápravu. Celý postup je detailně popsán na Portálu veřejné správy.
-
Reklamace zkažené potraviny
Přinesli jste si z obchodu či z tržnice nahnilou, plesnivou či jinak poškozenou potravinu? Máte právo ji reklamovat. Ačkoli o reklamaci rozhoduje prodejce, máte právo na výměnu, přiměřenou slevu nebo dokonce vrácení peněz. Celý postup je detailně popsán na Portálu veřejné správy.